کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316721 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جرایم سنگین اتحادیه اروپا برای تخلفات سایبری

تخلفات سایبری

براساس قوانین جدید اتحادیه اروپا که در پارلمان این منطقه به تصویب رسیده است، از این پس هر گونه اقدام علیه امنیت سایبری جرایم سنگین‌ تری را شامل می‌شود که از جمله این اقدامات می‌توان به حملات ساده مبتنی بر بوت‌ نت‌ ها هم اشاره کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، پیش‌ نویس این طرح جدید پنج‌شنبه هفته گذشته در پارلمان اروپا به تصویب رسید و براساس آن توضیح داده شد که گونه جرایم سایبری از این پس به صورت مجزا بررسی می‌شود و جریمه‌های سخت مربوط به آن در نظر گرفته می‌شود.

براساس این طرح جدید اعلام شده است که کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌بایست از این قانون پیروی کنند و طی ۸ ساعت پس از رخ دادن هر گونه تخلف سایبری با اتحادیه اروپا همکاری کنند تا محل این تخلف در کوتاه‌ترین زمان شناسایی شود.

لازم به ذکر است که این قانون به صورت ضمنی توسط اعضای اتحادیه اروپا به تصویب رسیده است و طی چند روز آتی توافق نهایی و رسمی در مورد آن صورت می‌گیرد. اعضای اتحادیه اروپا به مدت دو سال فرصت دارند تا به طور کامل خود را با این قانون سازگار کنند.

براساس پیش‌ نویس این طرح، استفاده از بوت‌ نت‌ ها به منظور کنترل کامل شبکه‌های رایانه‌ای از راه دور، انجام تخلفات سایبری هدفمند و انتشار نرم‌افزارهای مخرب و آلوده دست‌ کم سه سال حبس برای مجرمان به همراه خواهد داشت.

در این میان اگر هدف مجرمان سایبری برای حملات اینترنتی دسترسی به زیرساخت‌ های حیاتی و اصلی کشورها از جمله نیروگاه‌های برق، شبکه‌های حمل و نقل عمومی و شبکه‌های دولتی باشد، این عمل حداقل پس سال حبس را برای متخلفان به دنبال دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15750 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/04/19 تعداد مشاهده: 1555
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر